Клієнт Ощадбанку повідомив про тривожний інцидент, в ході якого доступ до його власних коштів був обмежений без попередження. Згідно зі скаргою, поданою на портал Міністерства фінансів, банк заблокував рахунок людини і з того часу не надав чітких відповідей або термінів вирішення ситуації.

Дізнавшись, що рахунок заморожено, клієнт звернувся до свого менеджера по роботі з клієнтами з проханням закрити його і перевести кошти, що залишилися, в іншу фінансову установу. Проте процес швидко загруз у адміністративних затримках. Повідомляється, що банку знадобилося майже три тижні, щоби навіть зареєструвати запит клієнта.

Незважаючи на цей початковий крок, ситуація не просунулась.

Ощадбанк

Більше місяця людина не могла отримати свої кошти або отримати підтвердження щодо того, коли гроші будуть повернуті і чи взагалі вони будуть повернуті.

Неодноразові спроби досягти ясності через гарячу лінію банку не дали жодної конкретної інформації, а представники нібито не змогли вказати терміни чи назвати відповідальних.

Популярні новини зараз

Росія випробовує нову зброю над трьома областями: у ЗСУ розкрили, чи врятує нас ППО

Скандал через книгу: Анна Трінчер купила книжку російською й пояснила свій вибір

Секретна капуста маминої сусідки: рецепт, від якого гості просять добавки

Колишня "Холостяка" Готочкіна розкрила правду про розрив із Цимбалюком: "Не вірте тому, що показують"

Показати ще

Цей випадок викликає серйозне занепокоєння у клієнтів щодо прозорості та підзвітності банківських процедур, особливо коли йдеться про доступ до особистих коштів. Законність таких затримок та обмежень за рахунками залишається темою зростаючої суспільної уваги.

Нагадаємо, "ПриватБанк" позбавляє українців соціальних виплат: гроші не дійдуть нужденним

Раніше «hyser» повідомляв, масові блокування банківських карток українців: за які перекази позбавляють доступу до грошей

Як повідомляв «hyser», пенсіонерів примусово залишать без грошей: "Ощадбанк" поверне пенсії до ПФУ