Полуниця нарешті з'явилася на українських ринках, але для багатьох покупців є проблема ціна. Станом на середину травня ця улюблена сезонна ягода все ще продається по крутих 200–250 грн за кілограм, згідно з полицями у великих супермаркетах, як повідомляє «УНІАН».
Агроаналітик Максим Гопка з Українського клубу аграрного бізнесу пояснює, що багато в чому винна погода. Весна була далека від ідеальної для ранніх культур, що затримало місцевий урожай. У результаті більша частина полуниці, яка зараз продається в Україні, імпортується, що призводить до зростання цін.
"На ринку не вистачає продукції від вітчизняного виробника, і тому утворився внутрішній дефіцит, який перекривається імпортною продукцією", - говорить Гопка.
Полегшення може настати незабаром. Фахівець прогнозує, що до початку-середини червня місцева полуниця, вирощена у відкритому ґрунті, почне надходити на ринки у великих обсягах. Це має знизити ціни через збільшення пропозиції та зниження залежності від імпорту.
Однак мисливці за знижками не повинні чекати надто довго. Вікно для доступної полуниці коротке — до липня спека і умови, що змінюються, зазвичай завершують основний сезон, скорочуючи пропозицію і підштовхуючи ціни вгору.
Полив, який шкодить: що роблять не так навіть досвідчені садівники
Стосунки як у кіно - чи як скандал у драмі: хто із знаків Зодіаку любить пристрасті
"Життя не інста-фільтр": переможниця "Холостяк-13" Інна Бєлєнь зізналася, що впала в депресію
Українців почнуть штрафувати за використання світла: як електроенергія залишить без грошей
Аналітики прогнозують, що в найнижчий момент сезону полуниця може продаватися за ціною близько 90–100 грн за кілограм — помітне падіння, але все одно не таке дешеве, як у минулі роки через загальну інфляцію та погодні ризики.
Нагадаємо, терміново садіть урожай, щоб вижити: ціни на продукти кратно зростають, город - чудовий шанс
Раніше «hyser» повідомляв, життєво важливі продукти стають предметом розкоші: як змінилися ціни і що буде далі
Як повідомляв «hyser», цього ще не вистачало: ключовий у всьому світі продукт стає предметом розкоші