Клієнти українського державного Ощадбанку висловили невдоволення тим, як установа обробляє власні кошти, особливо в контексті сервісу «Мобільні заощадження».

Згідно з відгуками, опублікованими на порталі Міністерства фінансів, було висловлено побоювання, що банк може фактично позичати користувачам їхні власні гроші.

В одному із зареєстрованих випадків клієнтка перевела гроші зі свого рахунку «Мобільні заощадження» на поточний картковий рахунок та продовжила використовувати кошти, припускаючи, що вони були легко доступні.

Проте згодом з'ясувалося, що банк ще не завершив обробку транзакції.

Ощадбанк

В результаті, хоча гроші з'явилися на її рахунку, вони були технічно недоступні, і їхнє використання нагадувало тимчасовий кредит від банку з використанням її власних фінансів.

Популярні новини зараз

Розлучення, про яке мовчали: легенда "Танці з зірками" Олена Шоптенко розповіла всю правду без прикрас

Їж щодня - і серце скаже "дякую": один доступний продукт знижує ризик інфаркту майже наполовину

Брутальна мобілізація пенсіонерів: ТЦК "бусифікували" 65-річного – що вирішив суд

Оззі Осборн похований у власному саду: як відбулось прощання з легендою в стилі рок-н-ролу

Показати ще

Додаткові ускладнення виникли, коли додаткові перекази із сервісу заощаджень зіткнулися із затримками під час активації, і кошти залишалися недоступними протягом кількох годин.

Як повідомляється, політика банку допускає до двох днів для обробки таких транзакцій, що створює незручності для клієнтів, які очікують негайного доступу до своїх перерахованих заощаджень.

Нагадаємо, "Ощадбанк" змінює тарифи: вже з 1 числа

Раніше «hyser» повідомляв, нові податки на все: навіть з продажів на OLX, Prom та Rozetka - банківська таємниця йде в минуле

Як повідомляв «hyser», "ПриватБанк" блокує рахунки за грошові перекази з картки: навіть за повернення боргу - бан у "Приват24"